mandag 9. januar 2012

VINN SOLKORT!!!

Jeg trekker ut noen heldige vinnere som får solkort av meg!

I disse mørke vintertider kan solarium være godt for både kropp og sjel. Alle trenger litt vitamin D, og gud vet at solen ikke titter innom ofte i vårt lille land. Siden jeg er preggers, og livredd for å få pigmentflekker i solen, holder jeg meg unna solen noen måneder til og sverger til spraytan i mellomtiden. Og siden jeg har noen solkort fra Brun og Blid liggende, kommer dette i deres favør.

Dette må du gjøre:

- Trykk innom en/flere av annonsene på bloggen.
- Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet (husk mailadr.)

Iløpet av uken trekker jeg ut et par vinnere @ random.org som vil få et solkort hver til en verdi av 100,-. GOOD LUCK! :):)

ad

13 kommentarer:

Anonym sa...

Heei, om man ikke tør å trykke innpå annonsene fordi man er redd for virus, kan man fremdeles vinne? Jeg er veldig søt altså - lover O:) Søt men bleik, I need it!

Miriam sa...

Im in baby <3 hehe.. du vet jeg trenger farge :P

Anonym sa...

Christine.bertelsen@hotmail.com
Har ikke tatt sol siden 2009 så hvorfor ikke :p

Julie Andora sa...

Hadde ikke hatt vondt av litt sol jeg heller :-) I'm in!!

Juliewsilnes@hotmail.com

Oda Henriette Vang Fuglstad sa...

bamseoda97@hotmail.com
navn er Oda Henriette Vang Fuglstad

Marianne sa...

done it:) *krysse fingrene*
marianva@online.no

Sandra sa...

Jeg er med :)¨
sandra-helle@hotmail.com

Shopaholic sa...

Jeg er med! :) Mailen min er jegvilhamail@hotmail.com

Unknown sa...

Gjort! Jeg trenger det virkelig :-D
anna96da@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med!! Snublet innom bloggen din plutselig, og ble sittende og lese :D Moro!!

*krysser fingre* Hadde trengt litt farge på kroppen, ja! Haha :p

Mvh Katrine

Mail: katrine_karlsen@hotmail.com

Anonym sa...

Får prøve lykken jeg da! :D Trykket på en del annonser, håper jeg ikke får virus??

Er bleik - hjelp meg ;) Haha!

Daniel - vifdanielvif@gmail.com

Anonym sa...

Prøvr lykken - tvi tvi! :)

Lisbet

liskarl@hotmail.com

Jenny H sa...

Jeg er med :-)

jenny.tmho@gmail.com